نظافت صنعتی
استفاده از تجهیزات صنعتی در نظافت موجب افزایش سرعت و صرفه جویی در هزینه ها می گردد.
قالب وبلاگ
جستجو

 

انجام امور تاسیساتی در ساختمان های تجاری، مسکونی و صنعتی امری اجتناب ناپذیر می باشد. مسلما انجام امور تعمیراتی نیازمند استفاده از تجهیزات و ابزار های تخصصی می باشد. اما آنچه که مسلم است هزینه بالای خریداری و تهیه ابزار های صنعتی می باشد.از سوی دیگر عدم استفاده از ابزار های مناسب در امور تعمیراتی ضمن اینکه کیفیت کار ارئه شده را کاهش می دهد در برخی مواقع کاملا مانع از انجام تعمیر می گردد. از این رو حضور ابزار مناسب برای تعمیر امری لازم و ضروری است. با توجه به اینکه هزینه لازم برای خریداری ت ابزار های مورد نیاز تعمیرات بالا می باشد،  اجاره ابزار راهکار مناسب و ایده الی برای دستیابی ریع و کم هزینه به ابزار های مورد نیاز می باشد.

مزایای اجاره ابزار

اجاره ابزار راهکار مناسب و مقرون به صرفه ای برای دستیابی به تجهیزات مورد نیاز در طول فرایند تعمیرات می باشد. اجاره ابزار در مقایسه با خرید ابزار ها،‌بسایر مقرون به صرفه تر می باشد. علاوه بر این،‌ در اجاره ابزر مورد نیاز هیچ گونه نگرانی برای نگهداری از دستگاه و فراهم نمون فضای مناسب برای نگهداری طولانی مدت از دستگاه وجود ندارد. چرا که پس از اتمام عملیات ابزار به شرکت اجاره دهنده عودت داده می شود. علاوه بر این هزینه اجاره چندین ابزار بسیار پایین تر از خرید یک به یک تجهیزات می باشد. علاوه بر این امکان انتخاب تجهیز مورد نیاز از میان طیف گسترده ای از ابزار ها وجود دارد. شرکت های اجاره ابزار امکان اجاره دستگاه های متنوعی چون شیار زن، فرز و سشوار صنعتی را برا یکاربران فراهم می نماید. مسلما هزینه خریداری هر یک از این دستگاه ها بسیار بالا می باشد. علاوه بر این در اجاره ابزار هر چند روزی که نیاز باشد می تواند ابزار را نگهداری نود چرا که هزینه اجاره از روز دوم به بعد در مقایسه با روز اول کاهش می یابد.

 

 



برچسب ها : اجاره ابزار ,
بازدید : 45
[ یکشنبه 17 شهریور 1398 ] [ یکشنبه 17 شهریور 1398 ] [ زهرا ]
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
درباره وبلاگ

استفاده از تجهیزات صنعتی و ماشین آلات مکانیزه لیی چون تاسکرابر هاف سوییپر ها، واترجت ها و مکنده ها تاثیر قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافتی داشته و با کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش هزینه ها دارد.

آرشيو مطالب
آخرين مطالب
مزایای اجاره ابزار تاریخ : یکشنبه 17 شهریور 1398
اسکرابر سرنشین دار چیست؟ تاریخ : پنجشنبه 07 شهریور 1398
کاربرد اسکرابر در نظافت انبار تاریخ : شنبه 24 تیر 1396
کاهش هزینه هابا استفاده از اسکرابر تاریخ : دوشنبه 07 فروردین 1396
کاربرد اسکرابر در نظافت تاریخ : دوشنبه 09 اسفند 1395
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 4 نفر
بازديدهاي ديروز : 0 نفر
كل بازديدها : 2,494 نفر
بازدید این ماه : 37 نفر
بازدید ماه قبل : 110 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 13 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک