نظافت صنعتی
استفاده از تجهیزات صنعتی در نظافت موجب افزایش سرعت و صرفه جویی در هزینه ها می گردد.
قالب وبلاگ
جستجو

 

شستشو و نظافت خودرو ها با استفاده از شیوه های سنتی امری دشوار و زمان بر می باشد. از سوی دیگر عدم توجه به نظافت سطوح بدنه خودرو ها می تواند آثار نا مطلوبی بر روی بدنه خودرو ها داشته باشد. استفاده از سیستم های مکانیزه ای چون دستگاه کارواش اتوماتیک گزینه و راه حل مناسبی برای شستشو و نظافت سطوح بدنه خودرو ها می باشد.

مشخصات و چگونگی عملکرد دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت سطوح بدنه خودرو ها می باشد که بدون دخالت دست و تنها با استفاده از سامانه های کاملا مکانیزه عملیات شستشو و حذف آلاینده ها را به انجام می رساند. کارواش اتوماتیک به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط های گوناگون، در دو نوع کارواش اتوماتیک تونلی و کارواش اتوماتیک دروازه ای تولید می شوند. نمونه های دروازه ای کارواش اتوماتیک، در مقایسه با نمونه های تونلی ابعاد کوچک تری داشته و از این رو بری نصب و راه اندازی به فضای کمتری نیاز دارند. کارواش اتوماتیک تونلی مجهز به دو برس عمودی و یک برس افقی بوده و تجهیزات کارواش با حرکت بر روی ریل دستگاه عملیات شستشو و نظافت را انجام می دهند. در این مدل ها بر خلاف کارواش اتوماتیک تونلی، خودرو ثابت بوده و در هر بار شستشو قادر به شستشو و نظافت یک خودرو می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک دروازه ای

کارواش اتوماتیک دروازه ای برای نصب و راه اندازی به فضای کمی نیاز دارد. همین امر موجب می شود که در محیط های کوچک نیز به توان به راحتی از خدمات کارواش اتوماتیک استفاده نمود. کاهش در مصرف آب و مواد شوینده و به حداقل رساندن زمان لازم برای شستشو و نظافت خودرو ها از دیگر مزایای استفاده از کارواش اتوماتیک می باشد که موجب افزایش بهره وری و سود آوری کسب و کار می گردد.



بازدید : 48
[ چهارشنبه 20 تیر 1397 ] [ چهارشنبه 20 تیر 1397 ] [ زهرا ]
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
درباره وبلاگ

استفاده از تجهیزات صنعتی و ماشین آلات مکانیزه لیی چون تاسکرابر هاف سوییپر ها، واترجت ها و مکنده ها تاثیر قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافتی داشته و با کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش هزینه ها دارد.

آرشيو مطالب
آخرين مطالب
مزایای اجاره ابزار تاریخ : یکشنبه 17 شهریور 1398
اسکرابر سرنشین دار چیست؟ تاریخ : پنجشنبه 07 شهریور 1398
کاربرد اسکرابر در نظافت انبار تاریخ : شنبه 24 تیر 1396
کاهش هزینه هابا استفاده از اسکرابر تاریخ : دوشنبه 07 فروردین 1396
کاربرد اسکرابر در نظافت تاریخ : دوشنبه 09 اسفند 1395
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 35 نفر
بازديدهاي ديروز : 31 نفر
كل بازديدها : 2,450 نفر
بازدید این ماه : 99 نفر
بازدید ماه قبل : 66 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 13 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک