نظافت صنعتی
استفاده از تجهیزات صنعتی در نظافت موجب افزایش سرعت و صرفه جویی در هزینه ها می گردد.
قالب وبلاگ
جستجو

 

شستشو و نظافت امری لازم و ضروری در محیط زندگی و کسب و کار می باشد. مسلما حضور آلاینده ها در محیط نه تنها جلوه های بصری محیط را کاهش می دهد بلکه به عنوان بازتابی از میزان توانمندی سیستم مدیریتی در اداره ساختمان و محل کسب و کار می باشد. با توجه به اهمیت شستشو و نظافت و همچنین لحاظ نمودن اهمیت شستشو و نظافت در تامین سلامت افراد استفاده از شیوه های سنتی نظافت قادر به تامین کیفیت بالای نظافت نبوده و از این رو نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را به نحو مطلوبی تامین نماید. در دنیای پیشرفته و رو به رشد امروزی که استفاده از تکنولوژی های پیشرفته نقش بسزایی در تسهیل و تسریع فرآیند ها دارد، استفاده از دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی مانند اسکرابر سرنشین دار نقش مهمی و کلیدی در نظافت بهینه و موثر محیط ایفا می نماید.

اساس کاری دستگاه اسکرابر سرنشین دار

اسکرابر سرنشین دار دستگاهی مکانیزه و صنعتی برای شستشو و نظافت موثر و با کیفیت سطوح کف می باشد که با استفاده از عملکرد یک پارچه و پیوسته بخش های مختلف دستگاه عملیات شستشو و نظافت را به نحو موثر و کارآمدی به انجام می رساند. دستگاه اسکرابر سرنشین دار به واسطه داشتن مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت استفاده نموده و از این رو مانع از انتشار آلاینده ها به دیگر بخش ها می گردد. همزمانی عملیات شستشو و خشک نمودن سطوح کف از جمله ویژگی های اسکرابر سرنشین دار می باشد که با استفاده از سامانه مکش نصب شده در انتهای دستگاه، صورت می پذیرد.

مزایای استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی

استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی نقش مهم و کلیدی در افزایش کیفیت شستشو و نظافت دارد. سرعت عمل بالای اسکرابر سرنشین دار در شستشو و نظافت موجب کاهش قابل ملاحظه ای در زمان لازم برای شستشو و نظافت می گردد. تجهیز دستگاه اسکرابر سرنشین دار به صندلی موجب کاهش خستگی کاربر شده و از این رو راندمان کاری به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.



برچسب ها : اسکرابر سرنشین دار , نظافت صنعتی ,
بازدید : 50
[ چهارشنبه 20 تیر 1397 ] [ چهارشنبه 20 تیر 1397 ] [ زهرا ]
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
درباره وبلاگ

استفاده از تجهیزات صنعتی و ماشین آلات مکانیزه لیی چون تاسکرابر هاف سوییپر ها، واترجت ها و مکنده ها تاثیر قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافتی داشته و با کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش هزینه ها دارد.

آرشيو مطالب
آخرين مطالب
مزایای اجاره ابزار تاریخ : یکشنبه 17 شهریور 1398
اسکرابر سرنشین دار چیست؟ تاریخ : پنجشنبه 07 شهریور 1398
کاربرد اسکرابر در نظافت انبار تاریخ : شنبه 24 تیر 1396
کاهش هزینه هابا استفاده از اسکرابر تاریخ : دوشنبه 07 فروردین 1396
کاربرد اسکرابر در نظافت تاریخ : دوشنبه 09 اسفند 1395
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1 نفر
بازديدهاي ديروز : 36 نفر
كل بازديدها : 2,452 نفر
بازدید این ماه : 101 نفر
بازدید ماه قبل : 68 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 13 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک