نظافت صنعتی
استفاده از تجهیزات صنعتی در نظافت موجب افزایش سرعت و صرفه جویی در هزینه ها می گردد.
قالب وبلاگ
جستجو

نظافت و شستشو امری مهم و حیاتی برای بقای جامعه می باشد. ماندگاری و نشست آلاینده ها بر روی سطوح نه تنها جلوه های بصری محیط را کاهش می دهد بلکه محیط مناسبی را برای رشد و تکثیر انواع باکتری ها و قارچ ها و عوامل بیماری زا ایجاد می نماید. اگر چه استفاده از شیوه های سنتی نظافت تا حدودی می تواند آلودگی های ظاهری را از بین ببرد اما توانایی لازم و کافی در از بین بردن و حذف کامل و موثر آلاینده ها را نداشته و همین حضور دور از چشم آلاینده ها موقعیت و شرایط مناسبی را برای رشد و تکثیر عوامل بیماری زا فراهم می نماید که در نهایت موجب کاهش جلوه های بصری محیط می گردد. استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی چن دستگاه کارواش و اسکرابر صنعتی در شستشوی سطوح کف و بدنه خودرو ها به و به طور کلی انجام امور نظافتی به سبک نظافت صنعتی نه تنها با حذف کامل و مؤثر آلودگی ها جلوه های بصری محیط را افزایش می دهد بلکه به واسطه حذف کامل آلاینده ها سطوح بهداشتی محیط را نیز افزایش داده و از این رو مانع از رشد و تکثیر عوامل بیماری زا می گردد. کاهش در تعداد نیروی خدماتی، کاهش در مصرف منابع انرژی و کاهش هزینه ها از دیگر مزایای انجام نظافت صنعتی با تجهیزات مکانیزه ایی چون دستگاه کارواش و اسکرابر صنعتی می باشد.

مزایای شستشوی سطوح کف با استفاده از اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی دستگاهی مکانیزه و صنعتی برای شستشوی سطوح کف می باشد. اسکرابر صنعتی به واسطه استفاده از سیستم برس زنی تمامی آلودگی های سفت و تثبیت شده را از داخل شیارها و خلل و فرج کف پوش ها بیرون کشیده و شستشو می نماید. از سوی دیگر تجهیز دستگاه اسکرابر صنعتی به سامانه مکش که متشکل از موتور مکنده، خرطومی و لاستیک تی می باشد قادر به جمع آوری آب آلوده ناشی از شستشو بوده و از این رو مانع از تجمع آلاینده ها در محیط می شوند. علاوه بر این ها استفاده از مخازن مجزای آب تمیز و آب کثیف در اسکرابر صنعتی، موجب می شود که همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو و نظافت سطوح استفاده شود. اسکرابر صنعتی به واسطه پهنای کاری بالا در مقایسه با شیوه های سنتی به زمان کمتری برای شستشو و نظافت سطوح نیاز دارد.

 مزایای استفاده از دستگاه کارواش در شستشوی خودرو ها

 

دستگاه کارواش اتوماتیک یکی از دستگاه های مکانیزه و پر کاربرد در نظافت صنعتی می باشد که برای شستشوی تخصصصی و موثر و با کیفیت سطوح بدنه خودرو ها طراحی و تولید شده است. دستگاه کارواش اتوماتیک نیز به منظور شستشو و نظافت صنعتی سطوح بدنه خودرو ها از سیستم برس زنی استفاده می نماید. دستگاه کارواش اتوماتیک نسل جدید در مقایسه با دستگاه کارواش تونلی ابعاد کوچک تری داشته و از این رو به راحتی در فضاهای کوچک قابل نصب و راه اندازی می باشد. استفاده از سیستم های تمام اتوماتیک در دستگاه کارواش نه تنها سرعت و کیفیت شستشوی سطوح بدنه خودرو ها را افزایش می دهد بلکه بدون دخالت دست خودرو ها را شستشو می دهد. دستگاه کارواش اتوماتیک و در کل نظافت صنعتی در مقایسه با شیوه های متداول و دستی حجم کمتری از آب را مصرف نموده و به واسطه تجهیز به سیستم های باز یافت و تصفیه ساز گاری بالایی با محیط زیست دارد.



برچسب ها : اسکرابر صنعتی , دستگاه کارواش , نظافت صنعتی ,
بازدید : 48
[ پنجشنبه 16 شهریور 1396 ] [ پنجشنبه 16 شهریور 1396 ] [ زهرا ]
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
درباره وبلاگ

استفاده از تجهیزات صنعتی و ماشین آلات مکانیزه لیی چون تاسکرابر هاف سوییپر ها، واترجت ها و مکنده ها تاثیر قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافتی داشته و با کاهش در تعداد نیروی خدماتی تاثیر قابل ملاحظه ایی در کاهش هزینه ها دارد.

آرشيو مطالب
آخرين مطالب
مزایای اجاره ابزار تاریخ : یکشنبه 17 شهریور 1398
اسکرابر سرنشین دار چیست؟ تاریخ : پنجشنبه 07 شهریور 1398
کاربرد اسکرابر در نظافت انبار تاریخ : شنبه 24 تیر 1396
کاهش هزینه هابا استفاده از اسکرابر تاریخ : دوشنبه 07 فروردین 1396
کاربرد اسکرابر در نظافت تاریخ : دوشنبه 09 اسفند 1395
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 3 نفر
بازديدهاي ديروز : 36 نفر
كل بازديدها : 2,454 نفر
بازدید این ماه : 103 نفر
بازدید ماه قبل : 70 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 13 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک